johannski

Alla inlägg under april 2012

Bio

Av Johanna Jacobsson - 15 april 2012 10:55

I fredags var vi på bio i Karlskrona. Vi såg på Carnage. Himla bra rulle!

Den utspelade sig i ett rum under hela filmen men blev inte tråkig för det. Så jag rekomenderar er att titta på den.


 


Jag fick en fråga här på bloggen. Eller det var väl inte en fråga mer en önskan. Haha min söta kusin vill se mina gardäääjner som jag sytt. Så jag ska försöka att inte dö av uttråkning när jag laddar upp dem här :P

Att fotografera tycker jag är svinkul. Men sen ska man ladda in dem i datorn och sen ladda upp dem här. Det är de två sistnämnda sakerna jag tycker är tråkiga, haha.

Men jag ska försöka komma ihåg att göra det.


Igår grävde jag i trädgården hela dagen. Jag grävde bort all jord och alla jävla lökar där mitt framtida trädgårdsland ska vara.

Jag hade bestämt mig och därför lyckades jag fixa allt på en dag. Det var tungt som fan men det kommer bli så jävla bra!

Jag ska ta bilder sen när jag sått ut allt och det börjat komma upp så ni får se, om ni nu är intresserade. Jag är det iaf. Så jag bryr ju mig inte egentligen om ni tycker det är intressant för jag kommer lägga upp bilder ändå :P


SÅ nu ska jag bara vänta på att det blir lite varmare så att jag kan så ut mina frön.


Towe, jag har inte tid just nu att lägga upp bilderna på mina gardääääjner för nu ska vi till Sölvesborg och spela träningsmatch med fotbollen.

Men har jag ork och lust när jag kommit hem så ska jag fotografera dem och¨lägga upp här :)


Hare!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards