johannski

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna Jacobsson - 18 juni 2012 22:48

Hade jag i onsdags!

Allt som kan gå fel gick fel. Allt var emot mig och givetvis pajjade jag min telefon. Mm ovanligt Johanna!

Nej inte alls. Jag blir lixom inte förvånad längre. Tragiskt, men så är fallet. Men det är bara att betala och se glad ut.

Men iaf så ska jag lämna in fanskapet så de kan laga den och då fick jag ju föra över bilderna på den till datorn så inget försvinner.

Så då kan jag ju passa på att dela med mig lite, bra va :)


Det här är världens godaste glassås, har ni inte provat den så måste ni göra det!



Såhär såg det ut i mitt land för några veckor sedan. Nu har det växt som attans! Nöjd tjej!


 



Slängde ihop några blommor i två krukor som pryder trappen upp till huset, nöjd tjej!


 



Här står mina paprikaplantor och frodas i köksfönstret. Detta var för några dagar sedan och nu är de ännu större! Behöver jag säga nåt..? Jo Nöjd tjej! Haha jag är förjävla bra :)


   



Ja nån gång sådär om ett halvår så får ni väl se lite fler bilder haha. Nä skoja bara jag ska bättra mig, eller ska försöka iaf!


Hare!


Av Johanna Jacobsson - 11 juni 2012 22:18

Jag kan nog vara den sämsta nagellackstjejen någonsin!

Jag tycker det är roligt med färg och pyssla och så men hur länge man än låter skiten torka så kommer man emot nåt och hela skiten är förstört!

Är det meningen att man ska måla naglarna och sen sitta inspärrad i ett psykrum där allt är invaddat!?

Hur svårt ska det vara lixom!?


Hare!

Av Johanna Jacobsson - 10 juni 2012 20:17

Kan man inte säga till mig längre :D

I måndags gjorde jag det, jag opererade ögonen så jag slipper glasögon och linser och det känns helt fantastiskt!

Jag rekomenderar det verkligen till alla som funderar på att göra det, att ni gör det!

Så nu har jag vart sjukskriven och ska tillbaka till jobbet imorn och det ska bli roligt att träffa alla knas igen :)


Mikael och jag var fantastiskt duktiga och skyfflade massa makadam igår så nu är framsidan av trädgården färdig och det blev toppen! Ska bara få dit lite blommor i krukor så är det helt färdigt och lite mer livat.


Vi provade att göra vår egna korv idag också. Det var väldigt spännande och vi provsmakade dem precis.

Det blev himla god smak på dem men jag är inte jätteglad i "skinnet" så det blev ett minus. Men nu har vi provat iaf :)


Får se om bloggplatsen blir färdiga med sin app snart så man kan börja lägga ut lite bilder här.

Som jag sagt innan så tycker jag det är jävligt drygt att ladda över bilderna från telefonen till datorn och mecka.


Åh nu kom jag på en sak som jag stör mig på nåt så fruktansvärt!

I fredags höll jag på lite i trädgården och som vanligt tyckte jag det var varmt ute och hade linne på mig. Det går förbi en tant och det enda hon säger till mig är " Åh fryser du inte?"

OM JAG HADE FRYST HADE JAG VÄL KLÄTT PÅ MIG MER KLÄDER!!!

Varför ska ALLA alltid lägga kommentarer och fråga om jag inte fryser och det gäller inte bara främligar utan folk som vet att jag är varm och ändå lägger denna meningslösa fråga/kommentar. Jag blir precis skogstokig!

LÅT MIG VARA!!!


Så nu har jag gnällt av mig också, kanon.


Hare.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards