johannski

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Jacobsson - 23 maj 2012 22:01

Jepp då ska jag bara gnälla av mig lite så mår jag bättre sen. Haha

För det första så avskyr jag människor som gnäller på vintern om att det är för kallt och de vill ha sommar och värme. När värmen väl kommer så är det ett jävla gnäll om att det är för varmt! Snälla sluta med det!

För det andra så avskyr jag folk som inte ens kan hålla hastigheterna när de kör bil! Speciellt när man har bråttom. Då är det alltid sniglar som kör på vägarna!


Så nu har jag gnällt av mig.


Hare!

Av Johanna Jacobsson - 6 maj 2012 15:05

på att blogga! Haha ja men ibland får jag mina ryck, som nu.


Vi var ju i Belgien på Groezrock, en punkfestival. Det var fantastiskt och jag har nog aldrig sett så mycket band på en festival som vi gjorde på denna!

Vi gjorde ett stopp i Hamburg på vägen ner. Sov på ett vandrarhem. När vi lassat in sakerna på rummet gickvi ut för att ta en bärs eller två. Gick till stadens största uteställesgata och Tyskland ligger inte så långt ifrån Svergie men jävlar vilken skillnad det är!

Man är lixom inte van att det står horor och dansar i fönstrena!

Helt galet.


Tillbaka till verkligheten och trädgårdsarbete. I helgen har jag vart ute i trädgården i princip hela tiden.

Fått ordning på massa saker och nu börjar det verkligen bli som jag vill ha det. Helt fantastiskt.

Vill så ut alla fröer men det är för tidigt än. Attans oflyt.


Nån gång blir det bilder, jag lovar. När det blir enklare.


Jag har kommit på lite saker som jag vill ha när jag fyller år. Men det är väl för tidigt för att skriva önskelista än :P


Snart blire grillat mmmm :)


Hare!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards