johannski

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Jacobsson - 31 juli 2012 00:53

Så låter jag fast tusen gånger värre. Fick tokhosta när jag skulle lägga mig och den slutade aldrig. Så nu är det jag, tv:n och soffan inatt.
Kuwl eftersom jag ska upp tidigt och åka till malmö imorn. Första kontrollen av ögonen. Jag är både glad och nervös inför kollen. Nervös för att de kan säga att det ser skit ut. Men glad för att få koll på hur det ser ut och ser det nu skit ut så kan de ju fixa till det med droppar och grejer. Så det ska nog gå bra. Men Johannski ska alltid oroa sig för allt i onödan :P
Nu lite NCIS så här på nattkvisten :)
Hare

Av Johanna Jacobsson - 21 juli 2012 18:16

Jo alla tusen miljoner bildet som sprids på facebook med texten "tryck gilla om det är du" osv osv. Det var ju ganska genomtänkta och kanske söta bilder i början men nu har det väl ändå gått till överdrift!? Eller är det bara jag som stör mig på alla dessa bilder? Tydligen eftersom jag ser dem hela tiden då typ alla jag känner gillar bilderna!
"gilla så får du se vad som händer"
Blir ni gladare när ni ser vad som händer, om det ens händer nåt?

Av Johanna Jacobsson - 21 juli 2012 13:14

Att alla som kör mellan Ronneby-Karlskrona läser min blogg, bara för denna gången.
DE HAR HÖJT HASTIGHETSGRÄNSEN!! DET VORE JU EN JÄVLIGT BRA IDE ATT KOLLA PÅ SKYLTARNA SOM ÄNDÅ BARA STÅR DÄR!!!

Jag är väl lite extra bitter för att jag inte hittade några dynor till möblerna på altanen.

Och en rolig sak. Hälsade på hos morsan och farsan och mormor var där. Det första hon säger till mig är :
Det där är det mest vedervärdiga jag sett! (mitt hår)
Tur att det är jag som har färgst håret så då och gillar det :)

Av Johanna Jacobsson - 20 juli 2012 20:19

Jepp, Mikael och Mac spelar in och jag ligger framför tv:n och kämpar för att svälja och hostar sönder bröstkorgen!
Bara jag blir frisk till westcoast!
Idag färgade jag håret igen för femte gången och nu blev det äntligen som jag ville ha det. Lycklig tjej!
Nu lite kaffe och vila igen.
Hare!

Av Johanna Jacobsson - 19 juli 2012 12:38

För det är Mikaels födelsedag hurra hurra hurra!
Idag firar vi gubben lite lätt. Han gillar ju inte kalas så det blir bara lite kaffe med familjen.
Grattis till honom

Av Johanna Jacobsson - 18 juli 2012 21:57

Jag har ju gått och gift mig, men det har väl ingen missat nu :) vi hade en fantastisk vecka på gotland och här kommer lite bilder. Har inte gått igenom bilderna på kameran än så det kommer kanske fler bilder senare.
Nu tillbaka till filmen igen.
Hare

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards