johannski

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Johanna Jacobsson - 20 mars 2012 20:18

Jag provade en indisk låda som finns i frysdisken. Det är en kartong där riset ligger i en bytta och röran/grytan ligger i en annan och allt i samma förpackning. Jättesmidigt sa Mikel som provat den innan.

Det var inte jättesmidigt för en Johanna utan tålamod!

På nåt jävla sätt skulle man få över grytan till riset men jag lyckades verkligen inte och det slutade med att jag slet upp allt och hälde ut det på en tallrik!

Men den var god :)

Så har ni tålamod tycker jag ni ska prova den. Bra färdigmat som förmodligen är lite bättre att käka än sånna ostschnizlar med massa beasås osv.


Jag har tagit massa bilder på mina gardiner jag sytt och hängt upp och massa annat roligt men jag tycker det är drygt att ladda över i datorn och hålla på att krångla. Men nu läste jag att bloggplatsen fixat en app så man kan blogga från mobilen snart. Det blir ju mycket smidigare för en Johanna utan tålamod :)


Nä nu får det vara nog med bloggande måste ju kolla på Äntligen Hemma :)


Hare!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards